مطالعه اطلاعیه ها از بخش پیشخوان، قبل از ثبت سفارش الزامیست
مطالعه

فالوبگیر، بزرگترین و ارزانترین پنل شبکه های مجازی

فالوبگیر، ارزانترین پنل خرید فالوور و کلیه خدمات اینستاگرامی هست. برای خرید فالوور ایرانی و با کیفیت میتوانید از سرویس های فالوبگیر استفاده نمایید. هر سرویسی که بخواهید درسایت ما وجود دارد و میتوانید فالورهای ایرانی، واقعی، خارجی، بدون ریزش و… را از ما خریداری نمایید.

خرید آنی

سریعترین روش خرید

انتخاب سرویس

تایید حساب

اطلاعات سفارش

لطفاً صبر کنید...
توضیحات سرویس :

سفارش چند بخشی
قیمت محاسبه شده :
0 تومان
لطفاً صبر کنید...

توجه: اگر می خواهید برای هر بار ارسال سفارش، نیاز به تایید شماره همراه نداشته باشید کافی است در سایت ثبت نام و وارد حساب کاربری خود شوید.

لطفاً صبر کنید...

من قوانین و مقررات را خوانده و با آن موافقم.

خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی آنی
شماره مجازی آنی

فکر کنید قصد دارید یک حساب کاربری برای استفاده در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، توییتر و سایت ها و برنامه های مختلف بسازید، اما برای ایجاد و ثبت نام کامل باید شماره موبایل و پیامک تاییدیه خود را وارد کنید! به خصوص در زمانی که نمی توانید از شماره شخصی خود استفاده کنید یا نمی خواهید از آن استفاده کنید یا نیاز به ایجاد تعداد زیادی حساب کاربری برای استفاده شخصی و تجاری دارید. فالوبگیر به شما این امکان را می دهد که از بیش از 160 کشور مختلف در سراسر جهان از جمله کشورهای آسیایی و اروپایی و … تعداد نامحدودی با هزینه پایین دریافت کنید. شماره هایی که قابلیت دریافت پیامک حاوی کد فعال سازی برای ایجاد حساب کاربری در هر سرویسی را دارند.

سرورهای ما شماره ها رو مستقیما از اپراتورهای مخابراتی خارج از کشور میگیرند و نمایش میدن، گاهی اوقات اپراتور خارج از کشور دچار اختلال میشه و موجودی ها رو درست نشون نمیده. اما معمولا هر 20 دقیقه یک بار موجودی ها رفرش میشن. ولی جای نگرانی نیست و شما میتونید بدون هیچ مشکلی از بقیه شماره ها یا اپراتورها استفاده کنید، درصورتی که کدی دریافت نکنید سفارشتون بصورت اتوماتیک لغو میشه و هزینه بهتون برگشت داده میشه.

خرید شماره مجازی

شماره بدون ریپورت چیست؟

شماره مجازی بدون ریپورت به معنای شماره ای است که محدودیتی در استفاده از آن ندارد، یعنی شماره مجازی قابلیت ارسال پیام خصوصی به افراد را دارد.

شماره مجازی تا چه مدت در اختیار ما قرار دارد و میتوانیم کد تایید بگیریم؟

به این مورد توجه داشته باشید که شما فقط یکبار میتوانید کد تایید را استفاده کنید ولی تا زمانی که از آن حساب کاربری که ساختید خارج نشوید آن حساب در اختیار شماست

آیا استفاده از این شماره ها ایمن هستند؟

شماره هایی که از پنل فالوبگیر دریافت می کنید به شخص دیگری منتقل نمی شوند و فقط در اختیار شما قراردارد، اما برای افزایش امنیت، توصیه های ایمنی سرویس مورد استفاده خود را دنبال کنید، مثال در صورت وجود قابلیت رمز عبور دو مرحله ای حتما از آن استفاده کنید. رمز عبور 2 مرحله ای رمزی است که حتی اگر شخصی به آن شماره دسترسی داشته باشد، نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد مگر اینکه رمز عبور شما را هم داشته باشد.

 

نکات مهم:

1_ هر شماره قابلیت استفاده فقط در یک سرویس را دارند. مثال: فقط اینستاگرام

2_ سایت یا شبکه اجتماعی مورد نظر خودرا از لیست موجود در صفحه خرید شماره مجازی انتخاب کنید بعد میتوانید لیست شماره ها و اپراتور هارو برای خرید مشاهده کنید

هر سرویسی که بخواهید در سایت ما وجود دارد و میتوانید فالوور ارزان، فالوور ایرانی، خارجی، بدون ریزش و… را از ما خریداری نمایید.

برای مشاهده سرویس ها به بخش ثبت سفارش مراجعه کنید

برخی از خدمات ما

اینستاگرام

ارائه دهنده برترین و ارزانترین خدمات اینستاگرام

توییتر

ارائه دهنده برترین و ارزانترین خدمات تویتتر

آپارات

ارائه دهنده برترین و ارزانترین خدمات آپارات

دیسکورد

ارائه دهنده برترین و ارزانترین خدمات دیسکورد

یوتیوب

ارائه دهنده برترین و ارزانترین خدمات یوتیوب

خدمات اینستاگرام

اگر به دنبال افزایش آمار پیج اینستاگرامی خود هستید از جمله خرید فالوور ایرانی، خرید فالوور ارزان، خرید فالوور واقعی، خرید لایک، بازدید استوری، بازدید پست، خرید کامنت، خدمات اکسپلور، ریچ و ایمپریشن و ... با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت هستید، بدون درنگ میتوانید از پنل اینستاگرام فالوبگیر استفاده کنید.

فالوبگیر با ارائه بهترین کیفیت و کمترین قیمت با پشتیبانی مجرب آماده حمایت از شما برای پیشرفت کسب و کارتان در اینستاگرام است!

خدمات تلگرام

اگر به دنبال آمار کانال و گروه تلگرامی خود هستید از جمله خرید ممبر گروه، خرید ممبر کانال ، بازدید پست و ... با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیتید هستید، بدون درنگ میتوانید از پنل ممبر تلگرام فالوبگیر استفاده کنید.

فالوبگیر با ارائه بهترین کیفیت و کمترین قیمت با پشتیبانی مجرب آماده حمایت از شما برای پیشرفت کسب و کارتان است!

خدمات یوتیوب

شما به عنوان یک تولید کننده محتوا و یا همان یوتیوبر برای افزایش مخاطبان اکانت خود نیاز دارید تا تعداد سابسکرایب کانال و بازدید ویدئو های خودتون رو بصورت چشم گیری افزایش بدید تا کانال و محتوای خودتون رو معتبر تر و معروفتر کنید تا بتونید به کسب درآمد دلاری از طریق یوتیوب بشید. ما در فالوبگیر کلیه خدمات یوتیوب را به صورت کاملا حرفه ای و با قیمت پایین انجام میدیم (خرید سابسکرایب یوتیوب، خرید واچ تایم یوتیوب، خرید بازدید یوتیوب و دیگر خدمات یوتیوب).

خدمات تیک تاک

تیک تاک این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است که بخاطر همین علت راهی آسان برای کسب درآمد و تبلیغات شده است و افراد بسیاری از سراسر دنیا از این طریق درآمد های زیادی پیدا کرده اند. یکی از اهداف مجموعه جذب فالوور های واقعی برای کانال تیک تاک یا کسب و کار شماست.

خدمات دیسکورد

شبکه اجتماعی دیسکورد برای استریمر ها و یوتویبر ها اهمیت بسیاری دارد.
وقتی از سرویس خرید ممبر فیک دیسکورد استفاده میکنید ارزش و اعتبار سرور شما بالا میرود که این امر برای استریمر ها اهمیت بالایی دارد.
همچنین با خرید ممبر دیسکورد هیچ ضرری به سرور دیسکورد شما وارد نمیشود و میتوانید بعد از خرید ممبر دیسکورد به فعالیت خود ادامه دهید.

اهمیت افزایش آمار در شبکه های مجازی

افزایش آمار در شبکه‌های اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی تبلیغات و بازاریابی آنلاین، برای جذب مخاطبان و تبدیل آن‌ها به مشتریان احتمالی استفاده می‌شوند. در ادامه به برخی از اهمیت‌های افزایش آمار در شبکه‌های مجازی اشاره می‌کنم:

۱- افزایش دسترسی به مخاطبان: افزایش تعداد دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی، به شما کمک می‌کند تا محتواهای خود را به بیشترین تعداد مخاطبان ممکن ارائه دهید و بدین ترتیب دسترسی به مخاطبان بیشتر شود.

۲- افزایش محبوبیت: با افزایش تعداد دنبال‌کنندگان، شما به محبوبیت بیشتری در شبکه‌های اجتماعی دست خواهید یافت. این محبوبیت باعث می‌شود که محتواهای شما برای بیشترین تعداد افراد دیده شود و بدین ترتیب شما در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک برند معتبر شناخته شوید.

۳- تبلیغات رایگان: با افزایش تعداد دنبال‌کنندگان، امکان تبلیغات رایگان نیز فراهم می‌شود. به این صورت که محتواهای شما توسط دنبال‌کنندگان شما به صورت خودکار به اشتراک گذاشته می‌شود که در نتیجه تعداد بازدیدها و در نتیجه تبلیغات شما نیز افزایش می‌یابد.

۴- افزایش فروش: با افزایش تعداد دنبال‌کنندگان و افزایش بازدیدهای صفحه شما اعتبار پیجتان بیشتر و فروشتان افزایش خواهد یافت

پاسخگوی شما هستیم

نماد اعتماد ساماندهی

فالوبگیر با چندین سال سابقه درخشان به عنوان یکی از برترین و ارزان قیمت ترین  ارائه دهنده پنل اینستاگرام و خدمات شبکه های مجازی و همچنین پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته، خدماتی ارزان و با کیفیت دارای پیگیری لحظه ای سفارشات باعث محبوبیت روزافزون فالوبگیر در میان بقیه ارائه دهندگان شده است. پشتیبانی پنل فالوبگیر بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و رفع مشکلات شما میباشد.

© طراحی شده با ❤️ + ☕ توسط فالوبگیر

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد